امکانات هواپیمایی قطر توانسته در بخش های پشتیبانی، فرودگاه، تعطیلات شرکت، محتوای رسانه ای، گاه و بخش باربری توانسته جایگاه قابل قبولی در ارائه امکانات هواپیمایی قطر به خود اختصاص بدهد.
بلیط هواپیما دل سفر :

امکانات هواپیمایی قطر توانسته در بخش های پشتیبانی، فرودگاه، تعطیلات شرکت، محتوای رسانه ای، گاه و بخش باربری توانسته جایگاه قابل قبولی در ارائه امکانات هواپیمایی قطر به خود اختصاص بدهد.

شرکت هواپیمایی قطر امروزه به حداقل ۱۲۵ مقصد دنیا پرواز مسافری-باری داشته و دارای بیش از ۱۷ هزار نیروی انسانی به صورت مستقیم است که البته برای بیش از ۱۳ هزارنفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی نموده است.

مدیر اجرایی این شرکت «اکبر الباکر» است که از سال ۱۹۹۶ در این سمت مشغول به کار بوده و قطرایرویز را به عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان مطرح نموده است. وی همچنین عضو بورد اجرایی فرودگاه هیتروی لندن نیز است. 

دولت قطر در سال ۲۰۱۳ این شرکت را اری کرده و در ماه می ۲۰۱۴ کنترل کامل آن را به‌دست گرفت اگرچه بخشی از سهام آن همچنان در اختیار شرکای تجاری دیگر است.


بلیط چارتر مشهد تهران هواپیمایی ,امکانات ,شرکت ,امکانات هواپیمایی ,توانسته جایگاه ,جایگاه قابل ,قابل قبولی ,اختصاص بدهد ,شرکت، محتوای رسانه ,باربری توانسته جایگاه , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پروژه های دینامیکی با آدامز خرید اینترنتی پنگو 010101 موسسه زبان بهکلام کتابخانه عمومی شهید شرافت دانلودینا